K čemu slouží servisní připomenutí?
Servisní připomenutí je nástroj, který vás upozorní na termíny servisních prohlídek vozidla. Po přihlášení zadáte pouze VIN (Vehicle Identification Number) vozidla Opel a my vám sdělíme, kdy je nutné provést servis.
Jak servisní připomenutí funguje?
Všechno, co potřebujeme vědět, je VIN (Vehicle Identification Number) z vašich dokumentů k vozidlu. Poté můžeme určit, kdy váš Opel potřebuje servis podle data jeho registrace. Chcete-li tuto službu aktivovat, vložte při přidání vozidla na svůj účet myOpel jeho VIN. Nezapomeňte nám povolit navázání kontaktu s vámi v nastavení kontaktních preferencí v části myProfile.
Jak často musí být moje vozidla servisováno?
Intervaly provádění servisu se mohou u každého modelu lišit, ale v příručce majitele najdete naše doporučení pro vaše vozidlo. Pokud si nejste stále jistí, kontaktujte prodejce Opel, který vám určitě rád poradí.
Co umožňuje online servisní požadavek?
Tento online nástroj můžete použít k objednání servisu u servisního partnera Opel. Můžete jim rovněž předem sdělit, co vaše vozidlo potřebuje, takže budou v servisu na vaši příští návštěvu vždy připraveni. Servisní partner Opel vás kontaktuje, jakmile obdrží váš požadavek na rezervaci.
Jak mohu zajistit výměnu příručky majitele ke svému vozidlu?
Zavolejte jakémukoli prodejci Opel a požádejte o přepojení na oddělení autodílů. Objednají vám náhradu. Nebo jsme jako alternativu zveřejnili výběr příruček majitele na vašem účtu myOpel v části „Příručka majitele“.
Kde mohu koupit náhradní díly a příslušenství a kolik stojí?
Kontaktujte oddělení autodílů u prodejce vozů Opel, kde vám pomohou najít to, co potřebujete. Můžete si projít také náš katalog příslušenství. Odkaz na katalog najdete na stránce s Přehledem vpravo pod nabídkami Opel.