Co je myOpel?

S myOpel je řízení vozu Opel o krok dále. myOpel může usnadnit údržbu vašeho vozu, poskytuje individuální nabídky perfektně přizpůsobené pro váš Opel, přináší přístup k funkcím OpelConnect a mnohem více. 
 

Pro koho je myOpel?

Jedná se o služby pro naše zákazníky šité na míru – myOpel je perfektní pro každého, kdo jezdí vozidlem Opel.
 

Je myOpel zdarma?

Ano, myOpel mohou zdarma používat všichni řidiči vozů Opel.
 

Jak mohu z myOpel vytěžit maximum?

Čím lépe vás známe i Opel, který řídíte, tím lépe můžeme přizpůsobit naše služby a obsah právě a pouze pro vás. Stačí přidat vozidlo na svůj účet myOpel, zadat informace v části myProfile, vybrat preferovaného prodejce v nástroji Dealer Locator a oznámit nám, jak vás můžeme kontaktovat.
 

Kde najdu nabídky od společnosti Opel?

Naše nabídky najdete najdete hned po přihlášení na stránce s „Přehledem“. A pokud nám poskytnete informace o svém vozidle a preferovaném servisním prodejci, nabídky, které se vám budou zobrazovat, budou exkluzivně pro vás a váš Opel.
 

Kde mohu získat tyto nabízené produkty?

Naše nabízené produkty můžete zakoupit u každého zúčastněného servisního partnera Opel. V nástroji Dealer Locator můžete najít nejbližší servis Opel a uložit jej ve svém profilu jako preferovaného servisního prodejce.

K čemu slouží servisní připomenutí?

Servisní připomenutí je nástroj, který vás upozorní na termíny servisních prohlídek vozidla. Po přihlášení zadáte pouze VIN (Vehicle Identification Number) vozidla Opel a my vám sdělíme, kdy je nutné provést servis.
 

Jak servisní připomenutí funguje?

Všechno, co potřebujeme vědět, je VIN (Vehicle Identification Number) z vašich dokumentů k vozidlu. Poté můžeme určit, kdy váš Opel potřebuje servis podle data jeho registrace. Chcete-li tuto službu aktivovat, vložte při přidání vozidla na svůj účet myOpel jeho VIN. Nezapomeňte nám povolit navázání kontaktu s vámi v nastavení kontaktních preferencí v části myProfile. 
 

Jak často musí být moje vozidla servisováno?

Intervaly provádění servisu se mohou u každého modelu lišit, ale v příručce majitele najdete naše doporučení pro vaše vozidlo. Pokud si nejste stále jistí, kontaktujte prodejce Opel, který vám určitě rád poradí.
 

Co umožňuje online servisní požadavek?

Tento online nástroj můžete použít k objednání servisu u servisního partnera Opel. Můžete jim rovněž předem sdělit, co vaše vozidlo potřebuje, takže budou v servisu na vaši příští návštěvu vždy připraveni. Servisní partner Opel vás kontaktuje, jakmile obdrží váš požadavek na rezervaci.
 

Jak mohu zajistit výměnu příručky majitele ke svému vozidlu?

Zavolejte jakémukoli prodejci Opel a požádejte o přepojení na oddělení autodílů. Objednají vám náhradu. Nebo jsme jako alternativu zveřejnili výběr příruček majitele na vašem účtu myOpel v části „Příručka majitele“.
 

Kde mohu koupit náhradní díly a příslušenství a kolik stojí?

Kontaktujte oddělení autodílů u prodejce vozů Opel, kde vám pomohou najít to, co potřebujete. Můžete si projít také náš katalog příslušenství. Odkaz na katalog najdete na stránce s Přehledem vpravo pod nabídkami Opel.

Musím zadat do svého profilu všechny informace?

Vyplňte prosím všechny informace ve svém profilu. Čím lépe poznáme nejen vás, ale i Opel, který řídíte, tím lépe budeme schopni přizpůsobit naše služby a obsah právě pro vás.
 

Mohu zaregistrovat více než jedno vozidlo?

Ano, v rámci jednoho účtu je možné zaregistrovat až čtyři vozidla. Pro odblokování všech funkcí, které myOpel nabízí, požádejte při příští návštěvě svého prodejce o ověření vlastnictví vozidla/vozidel.  
 

Jak mohu své údaje změnit?

Údaje můžete změnit v sekci myProfile vpravo v rozbalovací nabídce pod uživatelským jménem.
 

Proč je nutné zadat číslo VIN?

Když známe vaše číslo VIN, můžeme přizpůsobit naše služby a nabídky vašim potřebám, protože toto číslo nám poskytuje přesné informace o vašem vozidle Opel. Identifikační číslo vozidla (VIN – vehicle identification number) najdete v dokumentaci k vozidlu. VIN se rovněž nachází ve vozidle na palubní desce v blízkosti čelního skla na straně řidiče nebo na sloupku dveří na straně řidiče v místě západky dveří.
 

Jak mohu změnit svá data vozidla?

Velkou množinu dat lze vytvořit z naší databáze po zadání vašeho VIN (Vehicle Identification Number). Není třeba trávit čas únavnou kontrolou dokumentů a zadáváním informací. Po zadání VIN jednoduše přejděte na „Podrobnosti vozidla“, kde najdete všechny podrobnosti o svém vybraném vozidle.

Neobdržel(a) jsem aktivační e-mail. Jak se mohu přihlásit?

Zkontrolujte složku nevyžádané pošty/spamu, zda se v ní nenachází aktivační e-mail. Pokud ve složce e-mail není, pokuste se přihlásit. Pod poli pro přihlášení se zobrazuje několik možností, které můžete zvolit pro opakované zaslání aktivačního e-mailu do schránky doručené pošty.
 

Zapomněl(a) jsem své heslo, jak jej mohu resetovat?

Pokud jste zapomněl(a) své heslo, můžete vytvořit nové kliknutím na tlačítko Přihlášení na domovské stránce a zvolením odkazu „Zapomenuté heslo“.
 

Jak mohu odstranit svůj účet na portálu myOpel?

Svůj účet můžete kdykoli odstranit, ačkoli doufáme, že nebudete chtít. Odstranit můžete specifické informace ze sekce myProfile, nebo můžete deaktivovat celý účet na webu myOpel. K tomu klikněte na tlačítko „Odhlásit se z odběru služeb webu myOpel“ v sekci myProfile a tuto akci potvrďte. Deaktivace účtu nezmění vaše preferovaná nastavení komunikace. Chcete-li se vyloučit z kontaktování (opt out), aktualizujte před výběrem možnosti „Odhlásit se z odběru služeb webu myOpel“ svá preferovaná nastavení komunikace.
 

Byl(a) jsem členem předchozího webového portálu myOpel. Budou mé staré přihlašování údaje stále fungovat?

Ano. Přenesli jsme váš účet a přihlašovací údaje na nový webový portál myOpel, takže se můžete stále přihlásit běžným způsobem. Můžete být požádán(a) o vytvoření nového hesla, protože jsme aktualizovali pravidla zabezpečení.
 

Co se stane, když mám novou e-mailovou adresu nebo již nemám přístup ke svému e-mailovému účtu, se kterým proběhla má původní registrace?

Pokud máte novou e-mailovou adresu nebo nemáte přístup ke svému předchozímu e-mailovému účtu, ale pamatujete si své heslo, přejděte do sekce myProfile v rozbalovací nabídce vpravo pod uživatelským jménem a změňte e-mailovou adresu. Pokud si nepamatujete heslo nebo nemáte přístup ke svému starému e-mailovému účtu, bude nutné se znovu zaregistrovat jako člen portálu myOpel.

Jsou má data v bezpečí?

Ano, ochrana osobních údajů je pro nás velmi důležitá. Podrobné informace k zacházení s vašimi osobními údaji najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů.
 

Kam se má data odesílají a kde se ukládají?

Všechny informace relevantní pro službu myOpel se ukládají v Evropě.
Vaše informace jsou uchovány v bezpečí a je s nimi nakládáno jako s důvěrnými informacemi. Podrobné informace k zacházení s vašimi osobními údaji najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů.

 

Co je princip opt-in?

V zásadě nám princip opt-in umožňuje poskytovat lepší služby a nabídky. Čím více o vás víme, tím lépe se můžeme postarat o vaše vozidlo.
 

Jak mohu odmítnout, resp. se odhlásit z komunikace?

Marketingovou komunikaci můžete odmítnout (opt-out) kdykoli úpravou sekce preferovaná nastavení kontaktování v sekci myProfile, kterou můžete najít v rozbalovací nabídce vpravo pod uživatelským jménem, zrušením označení příslušné možnosti.
 

Jak mohu změnit podrobnosti svého profilu?

Přejděte do sekce myProfile, která se nachází v rozbalovací nabídce vpravo pod uživatelským jménem. Zobrazíte si aktuální podrobnosti. Aktualizujte podrobnosti a poté stisknutím „Uložit“ je uložte do svého profilu.

Jak vás mohu kontaktovat?

Opel SEE Rep. Office Czech Rep.
Olbrachtova 2006/9 – 10th floor
Raiffeisen Centrum Prague
14000 Prague 4
Czech Republic

e-mailem: cac@opel.com 
telefon: +359 (0)2 9358195
Pondělí pátek
9:00 - 17:00 

 

Kde najdu nejbližšího prodejce Opel?

Pokud jste si ještě nevybral(a) svého preferovaného prodejce, proveďte tak. Jednoduše sledujte připomenutí na stránce Přehled, nebo klikněte na sekci myDealer v nabídkové liště nahoře u účtu myOpel. Zde můžete vyhledat prodejce podle názvu, města nebo své polohy.